photo

Αρχική > Επικοινωνία > Παράπονα και Αιτιάσεις

Παράπονα και Αιτιάσεις

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ

Ως αιτίαση νοείται το έγγραφο παράπονο ή η δήλωση δυσαρέσκειας που απευθύνεται στην ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ από πρόσωπο, η οποία σχετίζεται με ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή με τις υπηρεσίες ασφάλισης που παρέχονται από την Εταιρεία.

Δεν αποτελεί αιτίαση η αναγγελία απαιτήσεων ή η αίτηση αποζημίωσης, καθώς επίσης ούτε τα απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του συμβολαίου σας και την  παροχή πληροφοριών ή διευκρινήσεων.

Ως αιτιώμενος νοείται το πρόσωπο, φυσικό ή νομικό, που εκφράζει το έγγραφο παράπονο ή τη δήλωση δυσαρέσκειας προς την ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ.

Η ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ μόλις λάβει το έγγραφο παράπονο ή τη δήλωση δυσαρέσκειας (τα οποία μπορείτε να υποβάλλετε με email στο complaints@europe-aega.gr,με fax στο 2103240327 είτε αυτοπροσώπως στα γραφεία της Εταιρείας, οδός Φιλελλήνων αρ. 25, 5ος όροφος), θα σας αποστείλει, στο email ή fax ή την ταχυδρομική διεύθυνση που δηλώσατε, απόδειξη παραλαβής του παραπόνου σας. Κατόπιν  θα το εξετάσει και θα σας αποστείλει έγγραφη αιτιολογημένη απάντηση εντός 50 ημερολογιακών ημερών από την υποβολή της αιτίασης. Σε περίπτωση που η ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ δεν σας αποστείλει έγγραφη απάντηση εντός 50 ημερολογιακών ημερών από την υποβολή της αιτίασης, θα αιτιολογήσει ειδικά και εγγράφως το λόγο υπέρβασης της προθεσμίας των 50 ημερών και θα προσδιορίσει το νέο χρόνο ολοκλήρωσης της επεξεργασίας του έγγραφου παραπόνου ή δήλωσης δυσαρέσκειας.

Αρμόδιος για τη διαχείριση των αιτιάσεων είναι ο εκάστοτε Υπεύθυνος Διαχείρισης Αιτιάσεων (τηλ.210-3230707).

Σας ενημερώνουμε ότι η ενεργοποίηση του μηχανισμού εξέτασης αιτιάσεων δεν διακόπτει την παραγραφή των εννόμων αξιώσεων σας.

Επίσης σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να απευθυνθείτε για την εξωδικαστική επίλυση του προβλήματός σας σε άλλους φορείς, όπως στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στο Συνήγορο του Καταναλωτή (μέσα σε προθεσμία ενός έτους από όταν λάβατε πλήρη γνώση της βλαπτικής πράξης ή παράλειψης που συνιστά την καταναλωτική διαφορά) και στην Τράπεζα της Ελλάδος.

ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ

Επικοινωνία για υποβολή παραπόνων
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Παρακαλούμε συμπληρώστε τον κωδικό ασφαλείας
Βοηθήστε μας στην μείωση των SPAM!

 

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Δηλώνω υπεύθυνα ότι όλα τα στοιχεία που χορηγώ στην ασφαλιστική εταιρία «ΕΥΡΩΠΗ Ανώνυμος Εταιρεία Γενικών Ασφαλειών», στα πλαίσια της παρούσας επικοινωνίας, είναι αληθή και ακριβή. Ενημερώθηκα από τον Υπεύθυνο Διαχείρισης Αιτιάσεων της «ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» και συναινώ ρητά και ανεπιφύλακτα στην εκ μέρους της ασφαλιστικής εταιρίας συλλογή, τήρηση και επεξεργασία των προσωπικών μου δεδομένων, που σχετίζονται άμεσα με το ανωτέρω παράπονο / αιτίασή μου υπό τους ειδικότερους όρους και τις προϋποθέσεις του Ν. 2472/1997 για την «Προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα» για τους σκοπούς απάντησης του ανωτέρω παραπόνου / αιτίασής μου. Όλες οι πληροφορίες είναι απολύτως εμπιστευτικές, η δε συλλογή και η αρχειοθέτηση των προσωπικών μου δεδομένων θα γίνεται πάντοτε για τον σκοπό διαχείρισης του ανωτέρω παραπόνου / αιτίασής μου. Έλαβα γνώση των δικαιωμάτων μου, κατ' άρθρα 12 και 13 Ν. 2472/1997, για πρόσβαση και υποβολή αντιρρήσεων σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που με αφορούν και αποτελούν αντικείμενο της ανωτέρω επεξεργασίας, απευθυνόμενος εγγράφως προς την ασφαλιστική εταιρία «ΕΥΡΩΠΗ Ανώνυμος Εταιρεία Γενικών Ασφαλειών», οδός Φιλελλήνων, αρ. 25, Τ.Κ. 10557, τηλ. 210-3230707, φαξ: 210-3240327, e-mail: complaints@europe-aega.gr.

 

Διαβάστε όλο το κείμενο