photo

Αρχική > Πελάτες > Είστε Πελάτης μας...

Είστε Πελάτης μας...

Πως μπορώ να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου?

  • Στα κεντρικά γραφεία της ΕΥΡΩΠΗΣ Ασφαλιστική, Φιλελλήνων 25
  • Σε εξουσιοδοτημένο συνεργάτη μας.

Τρόποι Είσπραξης Ασφαλίστρου

  • Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, παρέχει τη δυνατότητα εξόφλησης των ασφαλιστηρίων συμβολαίων σας με εναλλακτικούς τρόπους όπως αναφέρονται παρακάτω:
  1. Mέσω Ειδοποιητηρίου πληρωμής ΕΛΤΑ.
    Εφεξής για τα Συμβόλαιά σας θα προηγείται Προειδοποίηση με το ποσό των ασφαλίστρων και το χρονικό περιθώριο της πληρωμής.
  2. Διατραπεζικό Σύστημα ΔΙΑΣ:
    •  Στα Δίκτυα εξυπηρέτησης της EUROBANK EFG
    •  Στα διαθέσιμα Δίκτυα Εξυπηρέτησης και άλλων Τραπεζών.

    Δυνατούς τρόπους εξόφλησης που προσφέρουν οι Τράπεζες που έχουν ενταχθεί στο Διατραπεζικό Ηλεκτρονικό Σύστημα εξόφλησης είναι:

    • Μέσω πάγιας εντολής με χρέωση του Τραπεζικού σας λογαριασμού.
    •  Μέσω πάγιας εντολής με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας.
    •  Με χρέωση του Τραπεζικού σας λογαριασμού.
    •  Με Μετρητά σε καταστήματα Τραπεζών
    •  Μέσω Web Banking στις συνεργαζόμενες Τράπεζες.
    •  Μέσω Phone Banking στις Τράπεζες
    Αναλυτικότερα: Πατήστε εδώ
  3. Με χρέωση πιστωτικής κάρτας VISA, MASTERCARD & PREPAID (οποιασδήποτε Τράπεζας) μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος ασφαλών τραπεζικών συναλλαγών www.livepay.gr της EUROBANK EFG.
    ΠΡΟΣΟΧΗ: όταν επιλέξετε έναν από τους παραπάνω τρόπους θα πρέπει να συμπληρώσετε τον ΚΩΔΙΚΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ , που αναγράφεται στην Ταχυπληρωμή σας ή το Συμβόλαιό σας.
  4.  Δυνατότητα επιλογής χώρου και χρόνου παράδοσης του Συμβολαίου, μέσω εισπράκτορα, χωρίς επιπλέον κόστος

Σε Περίπτωση Ζημιάς για: Αυτοκίνητο

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική προσφέρει υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας σε συνεργασία με τη διεθνούς φήμης εταιρία Mondial Assistance στον αριθμό τηλεφώνου 210-9988198, η οποία σε περίπτωση ατυχήματος να αποστείλει Συνεργάτη προκειμένου να φροντίσει για την γρήγορη εξυπηρέτησή σας στον τόπο του ατυχήματος που θα υποδείξει ο Ασφαλισμένος προκειμένου να:

  • Συμπληρώσει το έντυπο ‘Δήλωσης Ατυχήματος’.
  • Παράσχει βοήθεια για τη συμπλήρωση του εντύπου ‘Φιλικού διακανονισμού’.
  • Να φωτογραφήσει το Ασφαλισμένο όχημα και τυχόν εμπλεκόμενα στο ατύχημα οχήματα τρίτων.
  • Δώσει τηλεφωνικές Νομικές και Ιατρικές συμβουλές σε σχέση με το ατύχημα.
  • Να καλέσει την τροχαία ή ασθενοφόρο εφόσον υπάρχει τραυματισμός.

Η υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος προσφέρεται σε συνεργασία με την MONDIAL ASSISTANCE και είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24 ώρο 365 μέρες το χρόνο.
Περισσότερες πληροφορίες για την Φροντίδα Ατυχήματος & Οδική Βοήθεια.
Για να ανοίξετε το "Έντυπο πληρωμής αποζημίωσης φιλικού διακανονισμού" κάντε κλικ εδώ
Για να ανοίξετε το "Έντυπο πληρωμής αποζημίωσης εκτός φιλικού διακανονισμού και σωματικών βλαβών" κάντε κλικ εδώ
Για να ανοίξετε το έντυπο «Αίτηση Αποζημίωσης» κάντε κλικ εδώ
Για να ανοίξετε το έντυπο "Υπεύθυνη Δήλωση ατυχήματος" κάντε κλικ εδώ
Στη συνέχεια μπορείτε να αποθηκεύσετε, να συμπληρώσετε, και να αποστείλετε το έντυπο με FAX στην Εταιρία, στους αριθμούς 210-3254853 η στην ηλεκτρονική διεύθυνση claims@europe-aega.gr
Σε κάθε περίπτωση ειδοποιήστε τις Αρμόδιες Αρχές (Τροχαία) για καταγραφή του τροχαίου στο Δελτίο Τροχαίων Ατυχημάτων, ενώ σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος με τραυματισμό, καλέστε άμεσα την Αστυνομική Αρχή (100) .

Ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να αποζημιωθώ σε περίπτωση ατυχήματος;

  • Αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας για την ταυτοποίηση του ιδιοκτήτη του οχήματος
  • Δήλωση ατυχήματος ή φιλικής δήλωσης
  • Αντίγραφο δελτίου συμβάντων
  • Πραγματογνωμοσύνη
  • Τιμολόγια επισκευής και λοιπά παραστατικά
  • Εξουσιοδότηση σε περίπτωση καταβολής της αποζημίωσης σε άλλο πρόσωπο από τον ιδιοκτήτη.

Πώς μπορώ να ανανεώσω το συμβόλαιο μου;

Το συμβόλαιο σας ανανεώνεται αυτόματα από την Εταιρία μας, εφόσον δεν έχουμε διαφορετική ειδοποίηση από εσάς ή δεν υπάρχει ανεξόφλητο υπόλοιπο Ασφαλίστρων.

Λοιπούς κλάδους εκτός Αυτοκινήτων
Σε περίπτωση Αναγγελίας Ζημιάς (εκτός κλάδου Αυτοκινήτων)

Να απευθυνθείτε στον Πράκτορα / Ασφαλιστή σας ή τηλεφωνικά στον αρμόδιο Τομέα Ζημιών της εταιρίας μας μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου καλώντας στο 210-3230707 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση gclaims@europe-aega.gr

Πώς μπορώ να ανανεώσω το συμβόλαιο μου;

Το συμβόλαιο σας ανανεώνεται αυτόματα από την Εταιρία μας, εφόσον δεν έχουμε διαφορετική ειδοποίηση από εσάς ή δεν υπάρχει ανεξόφλητο υπόλοιπο Ασφαλίστρων.